poniedziałek, 4 sierpnia 2014

11. Cary On My Wayward Son - Miesiac Seriali


GRATKA DLA FANÓW :)

Witam po dłuższej przerwie! 
Na Kropli Sztuki ruszaja PIERWSZA AKCJA, czyli Miesiąc Seriali! W związku z tym, że jest dużo blogów z opowiadaniami na różne tematy serialowe, postanowiłam zrobić serię właśnie takich notek, które będą specjalnie dla waszych fanficków!  Jeśli macie propozycję dot. serialu, piszcie śmiało! :) 
Dodatkowo prosiłabym wszystkie osoby zainteresowane o wklejenie buttonu, który będzie reklamował Miesiąc Seriali :)

  
 



Kropla została nominowana w kategorii najlepszego bloga sierpnia!
Będę wdzięczna za wasze głosy, moi kochani, czytelnicy :)
W tym poście pierwszy serial i dużo dodatków.
+ jedno zamówienie. Zapraszam!



Nagłówki:
 
 
 
 

Oraz specjalnie dla anonimowego czytelnika:



 Sygnatury:


Tapety:
 


Szablony Wolne:




Koloryzacje:


Kolejna notka w ramach Miesiąca z Serialami za parę dni.
Jej tematyka to... Pamiętniki Wampirów + The Originals.

***

Zamówienie dla Caroline Salvatore

Z kolorami nie wyszło dokładnie tak, jak miało być, ale myślę, że całość gra ze sobą całkiem dobrze. Mam nadzieję, że szablon Ci się spodoba :) Zapraszam ponownie!

28 komentarzy:

  1. Wooow, zaczarowałaś mnie tą notką :> Nie potrafię wybrać faworytów, same wspaniałe prace. Uwielbiam w nich te świeże kolor jak np w czwartym czerwono-zielonym nagłówku! *o* Ten nagłówek dla anonim też jest genialny!
    Z sygnatur podobają mi się trzecia i dwie ostatnie ;) Pięknie i pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow.wow.wow.
    Świetny pomysł z miesiącem seriali! A co do prac z Supernatural, to jestem pod ogromnym wrażeniem! Wszystko- dosłownie wszystko- bardzo mi się podoba :D A ta praca dla anonimowego czytelnika podbiła moje serce :D
    Gratuluję cudownie wykonanych prac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, no i jeszcze: świetny ten nowy główny ^^

      Usuń
    2. Thx!
      Poczekaj - w następnej notce będą wampiry, arrr :D

      Usuń
  3. Wielkie, wielkie WOW!
    Wszystkie prace są fantastyczne, ale to jeszcze nie powód, by nie wybrać ulubionych ;)
    Z nagłówków: 1, 7, 8, ale zdecydowanie na samiutkie czoło wysuwa się 5!
    Sygnatury: 2, 3, 6 :D
    Świetny pomysł, by stworzyć tapety, podobają mi się obie ;)
    Z szablonów oczywiście nr 3! :D
    Koloryzacja: nr 2.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhaha, jaka wyliczanka :D
      Dziękuję, staram się jak mogę :*

      Usuń
  4. Wchodzę na bloga i na przywitanie piękny główny! Prace wszystkie są bezbłędne i nie umiem wybrać faworyta. Masz talent, dziewczyno! Zagłosowałam na Ciebie w sondach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tutaj kolorowo!!!!!! chyba się zakochałam < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nie dość, że miesiąc seriali to jeszcze tak wspaniały jest ten nowy szablon. Nic tylko wzdychać - bo człowiek zauroczony i szczęśliwy. :) Jako serialomaniaczka wierzę, że będę w raju :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      wierz mi, ja też się zakochałam w swoim głównym! :D

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się szablon główny, genialny pomysł na menu :> Prac jest tak dużo, że nawet gdybym chciała wybrać najlepszą, to nie potrafię. Każda ma w sobie coś wyjątkowego. Jeśli chodzi o szablony, to też wyszły świetnie, tylko, że CSS jest bardzo podobny we wszystkich. Patrząc po głównym widzę, że masz wiele pomysłów i stać Cię na dużo więcej. Oby tak dalej.
    Pozdrawiam cieplutko! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wiem są podobne, ale cały czas eksperymentuję i masz rację, posiadam dużo pomysłów :)

      Usuń
  8. Twój nowy szablon jest po prostu NIEZIEMSKI. Nie mogę się przestać patrzeć na niego. Kolorystyka przepięknie dobrana i to menu przy nagłówku genialne. W ogóle bije od niego profesjonalizm! <3
    Super pomysł z miesiącem tematycznym. Cieszę się, że następna notka z TVD i TO, bo oglądam te seriale. Supernatural nigdy nie oglądałam, ale prace są świetne. Szczególnie uwielbiam tę sygnaturkę animowaną no i drugą tapetę. A oddane zamówienie jest również doskonałe. Pozdrawiam i życzę mnóstwo zapału do wykonywania grafiki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję! Strasznie się natyrałam nad tym głównym :D Fajnie, że ci się podoba :)

      Usuń
  9. Hej :)
    Tak miałam pewne problemy z szablonem. Super, że możesz zrobić drugi:)
    Więc tak;
    Adres bloga: http://swiatnatchnionyksiazkami.blogspot.com
    Zdjęcia(te które dawałam wcześniej):

    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10441101_1506000896296578_5454259584343125131_n.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-8ARlk3Pdo6I/UGvyx3hwXbI/AAAAAAAABNI/h3FselF4OPM/s1600/czytam.JPG

    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10371934_1487766458120022_6243124666700514406_n.jpg

    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10405288_483163918480602_5063888104712428082_n.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-HshBxU6DU2E/UNdiWRXHfPI/AAAAAAAAJWw/xPs7eIQuVL8/s640/kosog%C5%82os+igrzyska+%C5%9Bmierci+suzanne+collins.jpg

    Jak dasz radę je sklecić to bym była szczęśliwa. Natomiast jak ci nie będą pasować to nie muszą być wszystkie.

    Tematyka bloga: książki, recenzje
    Preferowana kolorystyka i układ szablonu: kolor biały lub brzoskwiniowy (może być też inny jakiś pastelowy kolor), jednokolumnowy (miejsce na gadżety po lewek stronie). Chciałabym, żeby pole na posty było większe od tego na gadżety.

    Inne, istotne informacje: napis: Między recenzjami (gdzieś w nagłówku).
    Chciałbym, żeby te zdjęcia były tak fajnie skomponowane ze sobą w nagłówku. No i żeby napis był ładny (czcionka może być czarna) :D
    Dla przykładu jak sobie to mniej więcej wyobrażam podam ci bloga: http://czytaj-tu.blogspot.com/
    Oczywiście nie ma być identyczne, tylko tak żebyś wiedziała o co mi chodzi. Jeżeli masz swoje propozycje to chętnie się z nimi zapoznam.

    Pozdrawiam serdecznie. W razie pytań możesz do mnie napisać na: nella.out@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodał się mój poprzedni komentarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie, więc piszę od nowa... :c

      Świetne koloryzacje! Naprawdę podoba mi się czwarta sygnatura. A te nagłówki... Mrrr... :3

      Moje zamówienie:
      1) Hasło: Sia - Titanium
      2) Adres bloga: http://violetta-story.blogspot.com
      3) Cytat: Mam wszystko, bo mam Ciebie
      4) Kolorystycznie... hmm... Zastanawiałam się nad błękitem bądź różem: chodzi mi o pastele. Jeśli chodzi o krajobraz w tle, chciałabym, by był to Madryt o zachodzie Słońca. Chodzi o budynki, jakiś rynek... Wiem, że masz w głowie już mnóstwo pomysłów :) Nie musi być dokładnie jak ja chcę, w końcu to Ty tu jesteś grafikiem :) Ty masz w oku ten dryg, więc zrób, jak będziesz uważać!
      5) Układ: chciałabym, by był taki jaki mam obecnie na blogu... Chyba, że masz lepszy pomysł i jakąś artystyczną wizję! Jestem otwarta na propozycje :D
      + jeśli układ nie taki jak u mnie na blogu, to może być coś jak u niej: http://story-violetta.blogspot.com Mianowicie chodzi o przesuwanie posta w dół w celu przeczytania dalszej części, ale posiadanie dalszej możliwości zobaczenia nagłówka i menu po którejś ze stron. Zobacz, jak Ci będzie pasować. :)
      6) Linki do zdjęć: http://i58.tinypic.com/a163w3.png ; http://i60.tinypic.com/1ev07.png ; http://i59.tinypic.com/e0h6vo.jpg ;
      7) Kontakt: zuzia.maszniew@wp.pl
      8) Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

      Wykonasz moje zamówienie? :*

      Usuń
  13. Wow,jaki piękny szablon główny ! I te wszystkie prace !Uwielbiam "Nie z tego świata" Pozdrawiam :) +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie seriale zamierzacie jeszcze "ruszyć"? Mam nadzieję, że będzie trochę Doctora Who, Gry o Tron, może Merlina i Orphan Black? :D
    Piękne sygnaturki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam (bo jestem tutaj tylko ja :D ) zrobić notkę z TVD, TO, The Walking Dead, Gra o Tron, Once Upon a Time, Teen Wolf, Doctor Who, Reign, Pretty Little Liars i to tyle, chyba, że macie jeszcze jakieś pomysły. I tak nie wiem czy się ze wszystkimi powyższymi wyrobię :)

      Usuń
  15. Supernatural!
    Dopiero jakieś dwa tygodnie temu wpadłam na plan założenia bloga o tej tematyce i ciągle sie przygotowuje, ale w końcu wiem gdzie szukać potrzebnych rzeczy! Sygnatury są boskie, na pewno gdy przyjdzie na to czas to pożyczę je od ciebie. Z nagłówków najbardziej podoba mi się Dean przy samochodzie oraz wspólny Mishy i Jensena (ten dla anonimowego). Och prawie, zapomniałam o nagłówku samego Cas'a z napisem "I won't lose myself", też jest cudny
    Ogólnie niestety nie znalazłam szablonu dla siebie, ale poczekam na nową notkę i spróbuję coś u ciebie zamówić. Może mi się uda...
    Teraz lecę do propozycji, mam ich dla ciebie kilka, może kiedyś coś wykonasz.
    Brakuje mi nagłówków/szablonów z całą trójką, ty masz tu tylko jeden...
    Pozdrawiam,
    Croy

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram szablon oraz jedną z sygnatury na bloga http://niger-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń