poniedziałek, 11 sierpnia 2014

12. Enjoy The Silence

CHYBA KAŻDY FAN TVD ZNA :D

Kolejna notka Miesiąca Seriali! U mnie znowu burza, ale ja tam się cieszę, bo bardzo je lubię :D Myślę, że kolejne notki z serialami powstaną jeszcze w tym tygodniu. MUSZĄ, bo wyjeżdżam na tydzień do Krakowa w sobotę, więc nie będę miała kiedy je zrobić... Mam nadzieję, że się wyrobię ze wszystkim, chociaż jak znam siebie, to pewnie nie. 
Nie ukrywam, że najbardziej skupiłam się na paringu Klaroline, bo chyba najwięcej jest blogów o tej tematyce. Już teraz możecie rzucić się w wir grafiki i zagarnąć nagłówki, sygnatury, ikony oraz szablony tylko i wyłącznie z wampirami! W tej notce także podam seriale, o które chciałabym jeszcze zahaczyć, chociaż w najmniejszym stopniu. Dobra, dosyć paplaniny :D



IKONY:
  
  

SYGNATURY:

NAGŁÓWKI:
 
 
 
   
 
 

SZABLONY WOLNE:
 

 

 

 

 



+ BONUS - TAPETA:
Przed pobraniem czegokolwiek, zapoznajcie się z REGULAMINEM!
Oto lista seriali, które (na 90%) się ukażą: The Walking Dead, Once Upon a Time, Gra o Tron, Teen Wolf, Doctor Who, Pretty Little Liars, Reign (?), House (?). Jeśli macie jakieś propozycje na dodatki lub ewentualnie seriale, to śmiało piszcie! :)

22 komentarze:

  1. Boże, zrobiłaś w końcu tą notkę i warto było czekać *o* Kocham Klaroline i Twoje prace *o* Zrób następną notkę z Pretty Little Liars to chętnie tu wpadnę ;3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodzisz! :D Następna z The Walking Dead i Once Upon a Time. Z PLL też będzie :D

      Usuń
  2. Jejku jak duuużo Klaroline ! Uwielbiam uwielbiam uwielbiam !!!
    A teraz pytanie mam. przyjmujesz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zamówień na razie nie przyjmuję, bo nie wyrobię się ze wszystkim. Tak jak napisałam, wyjeżdżam w sobotę i nie dam rady :) Poczekaj jeszcze trochę, pod koniec miesiąca będę przyjmować.

      Usuń
  3. Propozycja na serial: Twisted!! proszę! przemyśl! ;D
    Ogólnie! notka jest super, nie będę wymieniać co jest najlepsze, bo wszystko jest. Bardzo fajnie wykonanie szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A i jeszcze jedno.
    Przyjeżdżasz do Krakowa? To może się spotkamy. ;D hehe.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Zwiedzanie... nigdy jeszcze nie byłam, więc dużo mam do oglądania, prawda? Znasz jakieś super miejsca, warte zobaczenia? :)

      Usuń
  5. Piękne prace! Jezu ile ja bym dała żeby tak umieć! Moje Klaroline i kochana Stelena
    ! Mrr.. nawet Tonkin i Claire. :> Zrobiłabyś coś z "The Flash" (Błyskawica. Któr,ą gra Grant) ? Strasznie marzę o szablonie z nim! <3 Jeszcze raz piękine prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, genialne prace, widać, że do każdej dodałaś cząstkę siebie :)
    Są cudowne !
    Mam jeszcze małe pytanie.
    Czy przyjęłaś jakieś zamówienia pod poprzednią notką ?
    Pozdrawiam
    Layls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niestety nie przyjęłam i na razie nie przyjmę, bo się ze wszystkim nie wyrobię do wyjazdu. Pod koniec miesiąca będę brała zamówienia i na pewno o tym poinformuję :)

      Usuń
  7. Na początku chciałabym pogratulować szablonu głównego. Jest przepiękny, dopracowany i pomysłowy ;)
    Notka z TVD <3 Uwielbiam ten serial, a twoje prace sprawiły że cieszę się jak głupia :D
    Boże, wszystko tu takie cudowne! Caroline, tyle Caroline! I Klausa i wgl. Uwielbiam tą notkę! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam i się doczekałam! Jeszcze raz muszę Ci pochwalić WSZYSTKIE sygnaturki animowane - są po prostu cudowne! Nie mogę się przestać na nie patrzeć! Szablony również są świetne; masz rację, że najwięcej blogów z TVD jest o Klaroline, więc na pewno się komuś przydarzą. Ja tak osobiście ubolewam, że nie ma nic tutaj o Bonnie albo Jeremy'm, ale zdaję sobie sprawę, że w świecie blogów nie są oni dość popularni.
    W następnej notce nie mogę się doczekać dodatków z Pretty Little Liars i Teen Wolf! No i proszę, zrób coś z Reign! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochanie, tak to ja. (ASK)
    Chciałabym cię prosić o favicon na mojego bloga.
    Adres: http://odzwierciedlenie-duszy.blogspot.com/
    Nick: Magical
    Zdjęcie: http://tylershields.com/images/india-eisley/india-eisley_pic.jpg
    Napis: D&A
    Kolorystka: Nic nie dodajemy. :3
    Hasło: Beth Crowley ~ Warrior
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty
    Czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tego sporo @.@ Ciężko wybrać najładniejszą pracę, ale jest to według mnie szablon z numerem 1.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłabym bardzo ci wdzięczna, gdybyś wykonała ponownie dla mnie szablon :D
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Uwielbiam paring Klaroline, więc bardzo się cieszę, że skupiłaś się na tej parze. Prace są śliczne :) najbardziej podoba mi się trzeci szablon. Już nie mogę się doczekać kolejnej notki z serialami. Nie zastanawiam się do serialu Regin. Ma on dużo fanów w tym mnie ;)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. O bosze... Klaroline... szablon i tapeta, mogłabyś zrobić np. szablon z Klayley?Bo oni może też mają fanów a nie non stop Klaroline...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja kocham dodatki w tej notce ^^
    Od razu, jeśli pozwolisz, poinformuję, że chętnie pobrałabym sobie jeden z tych cudownych szablonów, czwarty, jeśli mam być dokładna. Oczywiście button od razu umieszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zapomniałam zostawić adres bloga XD
      youreinfinite.blogspot.com
      Jeszcze raz odnowiłam sobie twoje darkest-dream i to mnie zainspirowało do naskrobania czegoś :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  16. O jejkuu ile Klaroline !!! Kochamm

    OdpowiedzUsuń