środa, 23 lipca 2014

10. Love Never Felt So Good

(c) Insolatte

Już dziesiąta notka! Jak ten czas szybko leci, prawda? Mam wrażenie jakbym dopiero, co założyła bloga, a minęło już prawie dwa miesiące! :O Nawet się nie obejrzę, jak minie pół, rok i tak dalej... Mam nadzieję, że wytrwam tutaj. Nie myślcie, że to tylko ode mnie zależy, bo Wam - czytelnikom, także wiele zawdzięczam. Dziękuję za pozytywne opinie, komentarze i także za konstruktywną krytykę. No to się rozpisałam...
A dzisiaj mam dla was coś przydatnego!
+ jedno z zamówień!



TEKSTURY !



Przed pobraniem zapoznaj się z REGULAMINEM!


Zamówienie dla Nagini

Droga Nagini - wskazówka! Proszę, abyś utworzyła ramkę "Linki" i przerzuciła tam kilka linków (ech, masło maślane). Bez tego szablon nie będzie wyglądał prawidłowo. 
Dodatkowo, nagłówek jest animacją, więc mam nadzieję, ze to miłe zaskoczenie :) Niech szablon ci służy!

Jeśli chodzi o resztę zamówień, to jak widać, nie są jeszcze zrobionej. Jednak mam dla Caroline Salvatore przedsmak tego, co pojawi się w szablonie! Łap kochana nagłówek i czekaj cierpliwie na całość! :)


Dzisiaj to tyle. Jak wam się podobają tekstury? Ktoś skorzysta? Nie będzie mnie przez najbliższy tydzień, więc na prawdę nie wiem kiedy oddam resztę zamówień, ani kiedy pojawi się następna notka z dodatkami. Mam nadzieję, że się nie obrazicie :) Baj.

8 komentarzy:

  1. Pobieram tekstury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże! On jest cudowny! Idealny! Dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dziesiąta notka, gratulacje! :*
    tekstury są cudowne! Gdybym sama tworzyła grafikę, sama bym je pobrała. *.*
    A szablon z zamówienia jest przepiękny! Jest taki inny niż Twoje poprzednie. nagłówek jest po prostu mega <3 uwielbiam tę animację i tę taką poświatę która miga w całym nagłówku. Nie wiem jak Ty to robisz, ale efekt jest urzekający <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Zrobiłam tak jak pisałaś, ale z jakiegoś powodu, linku u mnie są z boku i to jeszcze ucięte, a nie tak jak jest na szablonie. Mogłabyś mi to wyjaśnić, bo nie wiem co zrobiłam źle.
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam:
    01. You'll Be In My Heart - tekstury
    02. My Heart Will Go On - koloryzacje
    03. Enfant Du Monde - kolotyzacje
    04. The Choice Is Yours - koloryzacje
    10. Love Never Felt So Good - tekstury
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/ - przy okazji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło : Trying not to love you - Nickelback *-*
    adres bloga : http://honesty-get-the-world.blogspot.com/
    Nick : Emily Black
    Przykładowe zdjęcia : http://media3.onsugar.com/files/2014/01/22/927/n/1922398/2a35c5a2737b35a0_thumb_temp_image336745561390417045.jpg.preview_tall/i/Liam-Payne-Twitter-Controversy.jpg
    Kolorystyka : Ciemna, coś w stylu tego zdjecia.
    inne : Nie mam żadnych zastrzeżeń co do szablonu, powierzam wszystko tobie ponieważ jestem przekonana, że poradzisz z tym sobie. Jedyne czego chcę to by na szablonie pojawił sie napis : Honesty get the world
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.
    Mam naprawdę wielką nadzieję, że wykonasz dla mnie wspaniały szablon. Widziałam twoje prace i ufam ci ! :)
    Ps. Jesteś moją ostatnią nadzieją.
    Chciałabym też wspomnieć, że blog będzie aktywny dopiero w okolicach października, mam nadzieję, że to jednak nie problem.
    Pozdrawiam ♥
    A no i.. jeśli chodzi o kontakt to zostawiam ci mojego emaila.
    vercia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram wszystkie tekstury i będą używane na land-of-grafic.

    OdpowiedzUsuń