niedziela, 20 lipca 2014

09. Tonę, a Serce Spragnione



Upał, upał, upał... Tylko tyle mam do powiedzenia :) 

Zapraszam na mojego nowego aska, gdzie możecie zadawać najróżniejsze pytania, zostawiać opinie o grafice, opisać krytykę (tylko konstruktywną i uzasadnioną!), czy dawać propozycje dot. dodatków (np. jakie paczki chcielibyście zobaczyć?)


Zastanawiam się też nad zmianą szaty graficznej Kropli, bo ta już mi się znudziła. Muszę znaleźć chwilę i pokombinować coś, co będzie fajne i oryginalne. Wzięłam na siebie jednak za dużo rzeczy ostatnio i na nic nie mam czasu ;/ Tak bywa... 
Dzisiaj trochę wszystkiego po trochu. Miałam zamiar przygotować dla was coś jeszcze, ale niestety czasu mi zabrakło... W rozwinięciu posta zobaczycie, które zamówienia wybrałam do zrealizowania, a także...


...przygotowuję dla Was niespodziankę, a mianowicie paczki z autorskimi teksturami oraz zebranymi przeze mnie stockami :) Ale to dopiero w następnej notce. Teraz zapraszam do spojrzenia na dzisiejsze prace :)


Ikony:
   
   

To się kiedyś nazywało blendem, teraz to chyba plakat, prawda? 
U mnie jednak pozostanie blendem po wsze czasy :D

 



Sygnatury:


Nagłówki:
 


Szablon wolny, który został już wcześniej publikowany na Graphic poison. Blend u góry także został przerobiony z tego szablonu :)



Teraz podam zamówienia, które wykonam. Zgodnie z umową ostatnie dwa mają gwarancję wykonania, czyli od Caroline Salvatore oraz Magical. Dodatkowo postanowiłam wziąć także zamówienie od  Nagini, bo ostatnio wkręciłam się w tematykę HP. Nie wiem kiedy je oddam, bo mam jeszcze do oddania zamówienia na gp. Sprawdzajcie na bieżąco i pytajcie w razie czego. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Do powiedzenia mam tylko jedno: efekt z animacją jest niesamowity!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki z Katy robią meega wrażenie! Lądują więc na początku następnej notki na WG. Blend z Gagą wyglądałby lepiej, gdyby był bardziej jednolity kolorystycznie - głównie ten fiolet mi jakoś nie podchodzi. Urzekły mnie ogromnie nagłówki + szablon wolny z Klaroline cudnyy! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nagłówek z Lady Gagą jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wam! :) Cieszę się, że wam się podoba!

      Usuń
  4. ŁOOOOOOOOO TEN OSTATNI NAGŁÓWEK (choć według ciebie to blend, to dla mnie to jest nagłówek XD) JEST ŚWIETNY *-* kolorystyka i ustawienie gifów bardzo mi się podoba. Pierwsza sygnatura jest genialna:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta cała notka jest tak cudowna, że naprawdę nie potrafię wybrać faworyta. <3 Sygnatury animowane są wprost genialne, nie mogę oderwać wzroku. Ikonki mnie urzekły, szczególnie te z Ashley Benson. A co do tych blendów, to powinnaś ich więcej robić! Chyba nie spotkałam się jeszcze z tym typem dodatków, a uwielbiam oryginalność. I jeszcze wyglądają tak profesjonalnie. Z resztą, wszystko tak wygląda! *.*
    No i oczywiście ten szablon z Klaroline: to jest arcydzieło! <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń