piątek, 11 lipca 2014

08. Kiss From a Rose


No i co tam u was słychać w ten piątkowy, wakacyjny wieczór? :) U mnie od rana brzydka pogoda, więc mogłam w pełni poświęcić się, aby zrobić zamówienia oraz stworzyć dla was kilka sygnaturek. Moim zdaniem dobrze, że pogoda trochę się schłodziła, bo upałów nie znoszę. Dzisiaj szczęśliwy dla mnie dzień, bo nie dość, że są moje imieniny, to dodatkowo otrzymałam wyniki egzaminu First Certificate in English (FCE - British Council Exam) i zdałam na dobrą czwórkę, więc jestem bardzo zadowolona! :)
Ostatnio natrafiłam na nowy polski zespół rockowy - Luxtorpeda. Ich piosenki wpadają w ucho, ale też tekst ma przesłanie i na prawdę trzeba się wsłuchać, aby zrozumieć o co chodzi. Polecam wszystkim, którzy słuchają zespołów podobnych do SOAD :) 
A teraz porcja grafiki! :)



Sygnatury


Zamówienia

Dla  Fallen:
Podgląd ~ XML

Dla Karoliny S:

Podgląd ~ XML


Zapraszam do składania zamówień poniżej. Nie wiem ile wybiorę, może więcej niż jedno. Wszystko zależy od waszych propozycji! Najbardziej chciałabym wykonać coś o mrocznej tematyce lub ewentualnie serialowej. UWAGA! Jest także bonus! Ostatnie dwa zamówienia, które zostaną pod tą notką złożone - mają gwarancję wykonania! Nie przegapcie takiej okazji! Piszcie! :)

15 komentarzy:

  1. Pretty Little Liars! Mam słabość do tego serialu. Na przyszłość proponuję więcej dodatków z PLL ;) Co do sygnaturek, najlepsza pierwsza. Nie przepadam co prawda za Seleną, ale ten dodatek jest po prostu dobrze wykonany ;)
    Znam Luxtorpedę, nawet kiedyś byłam na koncercie, ale dla mnie osobiście to za ciężka muzyka. Wolę raczej soft rock albo zwykły rock :D
    Zamówienia są przecudne. Po prostu uwielbiam Twoje szablony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, dziękuje, dziękuje !! Jest idealny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O JACIE!!!! Te sygnaturki po prostu zwalają mnie z nóg! Wszystkie są cudowne, ale najbardziej jedna wpadła mi w oko, ta przedostatnia z brunetką w lokach. Jest czadowa XD Życzę dalszej weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnatura 2 i 6! <3 Nie licząc tej otwierającej notkę :) Notka jak najbardziej udana. Sygnatury śliczne, tylko w szablonach może wymazałabym stocki nachodzące na twarze modeli. Nie wygląda to korzystnie, moim zdaniem, ale szablon z Ian'em i Niną mimo tej wady i tak jest naprawdę przecudowny! Co można również powiedzieć o pierwszym szablonie :)
    Dziękuję za komentarz u siebie i serdecznie pozdrawiam!

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i Twoją sugestię. Mi osobiście nie przeszkadza ta sygnatura o której mówisz, bo to nie jest stock :) Ale dzięki za opinię :)

      Usuń
  5. Miałam już wcześniej skomentować, ale wiesz jak jest :D Gratuluje czwóreczki kochana! <3 Co do grafiki to łooo no no postarałaś się :) Sygnatura otwierająca post jest cudowna, ale reszta również bardzo mi się podoba i nawet nie mam faworyta, bo chyba musialabym wymienic wszystko :) Ciekawy styl! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i opinię! To wiele dla mnie znaczy :** "Ciekawy styl" - hmm pierwszy raz spotykam się z taką opinią, miło mi to słyszeć :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Szablon wykonany dla mnie : Cudo!
    Bardzo mi się podoba, jest świetny! Dziękuję!
    Świetne sygnatury, szczególnie ta z PLL!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mam zdolną uczennicę! :) Cała notka jest cudowna, acz pierwsza sygnatura pobiła wszystko. Świetna robota!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Już lubię to zamówienie!
    Pozdrawiam, Nielivka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło: Arctic Monkeys - Cornerstone
    adres bloga: http://love-is-a-hell-of-a-drug-kathley.blogspot.com/
    Nick: laurkaa k
    Przykładowe zdjęcia: http://images6.fanpop.com/image/photos/36100000/Pretty-Little-Liars-The-Vampire-Diaries-image-pretty-little-liars-and-the-vampire-diaries-36101042-535-864.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/14800000/Crowley-supernatural-14811936-1600-2000.jpg
    Kolorystykę: czerwony, czarny, biały, szary
    Inne szczegóły dotyczące szablonu: Na szablonie czerwony, czarny kolor. Ogólnie szablon ma być mroczny, dla tego zależy mi na czarnym tle.Napis: "Together against the world eager for revenge and blood"
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło: One Direction - Little White Lies
    Adres bloga: http://down-zayn-malik-fanfiction.blogspot.com/
    Nick: BloodJuliet
    Przykładowe zdjęcia: http://s8.favim.com/orig/72/nina-dobrev-actress-bampw-black-and-white-Favim.com-686198.jpg (jeśli chodzi o zdjęcie Niny Dobrev, może być inne jednak, żeby było biało-czarne. Chcę mieć biało-czarny nagłówek!)

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m59ngoDJId1rxsjjao3_500.jpg (a jeśli chodzi o to zdjęcie to bardzo chciałabym, żeby się pojawiło)
    Kolorystyka: Jak mówiłam, nagłówek biało-czarny. Reszta może być np. koloru czerwonego, jak wolisz, jednak zależy mi na biało-czarnym nagłówku i może być na nim na przykład koloru czerwonego napis, jak wolisz! :D
    Inne szczegóły dotyczące szablonu: Jak mówiłam czarno-biały nagłówek i chcę by w tle były jakieś lasy i wilki. No i cytat: "All you need is love" No i,żeby Love było podkreślone jakoś, czyli, żeby np. większa czcionka :D
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wśród sygnaturek prym wiodą: nr 3 oraz nr 5. Jednak chyba najlepsza jest ta na samej górze, zaraz pod tytułem posta - taka oryginalna i nietypowa :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Chciałabym zamówić u Ciebie szablon, bo uważam, że masz do tego talent.
    Hasło: Ed Sheeran- I see fire
    Adres: http://torn-klaroline.blogspot.com/
    Nick: Caroline Salvatore
    Przykładowe zdjęcia:
    Joseph Morgan:
    1) https://www.google.pl/search?q=joseph+morgan+sesja&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6OfCU_W8C4qE4gSg2oHYDg&ved=0CB4QsAQ&biw=1920&bih=955#facrc=_&imgdii=_&imgrc=xGbz80I9XOcoTM%253A%3Bz83W7tWqd7u6MM%3Bhttp%253A%252F%252F24.media.tumblr.com%252Facc3beeb138e5d1bbee9de19e38c6f0b%252Ftumblr_mu7jjxV1UK1qhg6ebo1_500.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanforum.com%252Ff413%252Fbig-bad-wolf-%25257Bklaus-%25257C-joseph%25257D-3-try-having-bunch-drunk-fans-grabbing-onto-you-%2525E2%252580%252599s-wonderful-though-63105170%252Findex6.html%3B500%3B580

    Candice Accola:

    https://www.google.pl/search?q=candice+accola+sesja&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MOjCU8vTGaP_4QTf44D4Bg&sqi=2&ved=0CB4QsAQ&biw=1920&bih=955#facrc=_&imgdii=_&imgrc=mbLOmdit9el7bM%253A%3B8UgkXdCRTRBJlM%3Bhttp%253A%252F%252Fpu.i.wp.pl%252Fk%252CODA1OTkwODcsNDkzNDIxNDY%253D%252Cf%252Cnormal_41_1p_orig.png%3Bhttp%253A%252F%252Fspoilery.bloog.pl%252Fid%252C330763153%252Ctitle%252CTVD-Candice-Accola-sesja%252Cindex.html%3B280%3B378

    (Oczywiscie są to tylko przykładowe zdjęcia i jestem otwarta na Twoje sugestie :) )
    Kolorystyka: Długo się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku, że do tego bloga pasowałby jasny brąz lub niebieski lub zielony. Oczywiście jeśli miałabyś inny pomysł to nie sprawy :)
    Co do szablonu to chciałabym żeby gadżety byly po jednej stronie, a nie dwóch ( chyba, że to jakiś kłopot)
    Napis: Torn
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie i nie daje Ci duzo pracy :)
    Pozdrawiam Caroline.

    OdpowiedzUsuń