niedziela, 6 lipca 2014

07. Mniej Nie Znaczy Gorzej


Jak minął wam pierwszy tydzień wakacji? Ja na razie narzekam na lekką nudę, ale już niedługo wyjeżdżam na kilka dni. No dobra, teraz coś o grafice, może? :)
Z okazji MT w lipcu, publikuję dzisiaj post z dodatkami minimalistycznymi. Enjoy!

Kropla Sztuki została nominowana na najlepszy blog prywatny lipca! Jeśli moje dodatki graficzne się wam podobają i przydają, byłabym wdzięczna za oddany głos w lipcowych sondach :)




Szablony:




Sygnatury:


Jak wam się podoba? Mój faworyt to zdecydowanie naćpany Kłapouchy :D 
Te prace robiło mi się bardzo przyjemnie i szybko, bo jak widzicie nie ma na nich dużo elementów.Tak jak tytuł posta wskazuje - mniej nie znaczy, że gorzej. :) Mam nadzieję, że komuś się przydadzą, szczególnie szablony. INFO: Post ten będzie jeszcze edytowany, ponieważ mam w planach dodanie kilku nagłówków :)

Przed pobraniem przypominam o Regulaminie.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W następnej notce pojawią się na bank. Głowa do góry :)

      Usuń
    2. Ach no poczekam poczekam, ale już miałam nadzieję

      Usuń
  2. bardzo fajny pomysł z tymi minimalistycznymi dodatkami. ten szablon z baletnicą jest cudowny *.* a do sygnaturek uwielbiam tą z dziewczyną z warkoczem no i z Once Upon A Time, są świetne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnatura z Kłapouchym wygrała wszystko :D Ogólnie notka bardzo mi się podoba, ładne sygnatury, a i szablony są cudne :D
    Pozdrawiam.

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już wcześniej skomentować, ale jak otwierałam Twojego bloga to ktoś mi za każdym razem przeszkadzał, no ale nic.
    Szablony - woooooow piękne, a zwłaszcza ten z minionkami! Uwielbiam takie radosne i kolorowe prace.
    Sygnatury - Jestem zafascynowana każdą z nich! Piękne! Cudowny styl, pięknie się to wszystko prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy tydzień wakacji minął na czytaniu! :D
    Z szablonów najbardziej do gustu przypadł mi oczywiście ten z "Igrzysk Śmierci", natomiast z powodu szablonu nr 2 oraz trzeciej od końca sygnatury mam nieodparte wrażenie, że oglądałaś niedawno "Frozen" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, kochana :) Ha! Właśnie nie oglądałam tego filmu, ale słyszałam piosenkę Let It Go :D

      Usuń
    2. Ja jej ostatnio ciągle słucham :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :)
      Szkoda, że zrezygnowałeś, to był dobry pomysł Chociaż hejterzy zawsze wymyślą coś, do czego mogą się przyczepić...

      Usuń
  7. Zapraszam na nowy katalog dla młodych blogów :) http://katalog-mlodych-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń