środa, 15 lutego 2017

26. The New Beginning




Ponad rok minął od ostatniego wpisu, gdzie obiecywałam swój rychły powrót. Wyszedł niezły bullshit, ale nic na to nie poradzę, że jednak nie wróciłam. Teraz chciałabym się trochę zareklamować bez składania większych obietnic na przyszłość. Pierwszy powód jest taki, że trendy szablonowe już dawno nie są mi po drodze, więc nie wiem, czy dałabym radę nadrobić zaległości. Szczerze mówiąc już trochę zapomniałam jakie to uczucie, ten flow z kodami, itd. Teraz bardziej po drodze mam takie pojęcia, jak logotyp, kompozycja, plakat, reklama i marketing. Strasznie to dołujące, ale takie studia, taka praca. Co tu dużo gadać, przejdę może do reklamy.

Zapraszam wszystkich, którzy wiedzą , czym jest WATTPAD, do zajrzenia na moją podstronę, gdzie wykonuję okładki na książki. Jeśli sam/a piszesz opowieści na WATTPADZIE i pragniesz posiadać super okładkę, to serdecznie zapraszam do zapoznania się z regulaminem (klik) i złożenia zamówienia na wattpadzie. Tutaj macie kilka przykładów moich okładek i tych robionych przeze mnie na zamówienie.






Pozdrawiam!
Buziole xx

2 komentarze:

  1. Woooow. Okładki są przecudowne, spodziewaj się zamówienia ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propo zamówienia... XD

      Ed Sheeran - Shape of you
      adres bloga: http://straznicy-wlasnahistoria.blogspot.com
      nick: Hariet
      przykładowe zdjęcia, kolorystyka, inne szczegóły dotyczące szablonu: Żadnych upolowanych zdjęć nie mam, szczerze mówiąc. Chciałabym na szablonie Danielle Campbell, ale żeby nie była dominująca. Ponadto fajnie jakby wcisnął się tam David Tennant (bez zarostu!) i Matt Smith. Opowiadanie jest związane z czasem i historią, więc fajnie by było zobaczyć ten motyw na szablonie (: Jeśli chodzi o kolorystykę, to żeby nie była zbyt ciemna ale i zbyt jasna xd Zresztą, jak to sobie wyobrazisz, i jak ci wygodniej.

      Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

      Usuń