wtorek, 5 maja 2015

25. In You There's Light

EDIT: W górnej części strony znajduje się sonda, w której pytam o tematykę szablonów, których najbardziej poszukujecie. Takich sond będzie więcej i za każdym razem będę wybierła dwie tematyki, które uzyskały największą liczbę głosów. Z tymi tamatami będą wykonywane szablony wolne :)


   

Minęło spoooro czasu od ostatniego wpisu, zniknęłam tak nagle, że aż mnie to zaniepokoiło. Od kilku miesięcy zajęłam się grafiką na poważniej i mam dużo obowiązków związanych z tym tematem. To był główny powód dla którego musiałam opuścić bloga. Teraz nie narzekam na nudę, ale za zachętą przyjaciela postanowiłam wrócić i coś tutaj od czasu do czasu naskrobać, byście nie byli zawiedzeni. Dziś mam dla was zaległe koloryzacje, które miałam wsstawić przed odejściem, ale tak się jakoś złożyło, że się nie wyrobiłam. 
Ze względu na przedawnienie, zamówienia, które przyjęłam kilka miesięcy temu nie zostaną wykonane. W tej chwili, tak jak mówiłam, nie mam zbyt wiele wolnego czasu, więc na czas nieokreślony zawieszam wykonywanie szablonów na zamówienie, jednak raz na jakiś czas pojawi się szablon wolny, wiec jeśli macie jakieś propozycje, to śmiało.
Teraz zapraszam do rozwijania :)





 


3 komentarze:

  1. 25. In You There's Light - koloryzacje,

    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorki ;)
    dodawaj częściej co nieco;)
    pozdrawiam, Betty Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko jedne słowo ,, boskie ``

    Zapraszam : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń