niedziela, 21 grudnia 2014

23. Have Yourself a Merry Little Christmas!




Witajcie, hej witajcie! 
Raz, dwa, trzy - właśnie tyle dni do Wigilii, ja już nie mogę się doczekać, bo w końcu zobaczę się z rodziną, która daleko mieszka i będę miała szczęście uściskać po raz pierwszy moją kochaną siostrzyczkę cioteczną urodzoną w lipcu <3 Jej! 
Korzystając z okazji chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia! Przesyłam wam mnóstwo całusów, ciepełka i miłości! ♡ Chciałabym wam także życzyć dużo uśmiechu, zdrowia i spełnienia marzeń, aby wszystkie wasze plany się realizowały. Pamiętajcie - zawsze spełniajcie marzenia bez względu na przeciwności, które spotykacie na drodze. Jednak przede wszystkim chciałabym wam życzyć, abyście znaleźli swoją drogę w życiu, cel do którego będziecie dążyć. Na koniec chciałabym przypomnieć wam o najważniejszym. Nie zapomnijcie, że Święta to nie tylko choinka, kolacja wigilijna i prezęty. Święta to przede wszystkim czas na przemyślenia, zadumę i pamięć o narodzeniu Jezusa. Jestem wierząca i nie wstydzę się tego, dlatego chcę was zapewnić, że Bóg to nie sztuczna postać z Biblii - to żywy Pan Miłości! On zawsze jest z wami bez względu na to, czy w niego wierzycie, czy nie. :)
Dobra, nie będę się tutaj rozgadywać, bo mogłabym tak przez długie godziny. Powiedziałam to, co najważniejsze i teraz możecie już ogarniać to, co w rozwinięciu posta :)

Wesołych świąt! 




Zamówienie dla Wesołego Kostka



Zamówienie dla Lucy




Nagłówki:
 




Sygnatury:




Blendy wykonane z nagłówków do szablonów:
 


Ostatnie zamówienie niestety oddam po świętach,
ponieważ nie wyrobiłam się czasowo, przepraszam...
I przypominam! Wycałujcie swoje rodzinki w ten szczególny czas!
Nie szczędźcie miłości nikomu! ♡



(c) frckldhrts

11 komentarzy:

  1. Czekałam na nową notkę od wczoraj, odświeżałam stronę co chwila i w końcu jest!
    Na początku chciałam także życzyć ci wszystkiego dobrego z okazji świąt. Uśmiechu co dnia, powodzenia w życiu osobistym i sukcesów w pracy graficznej!

    Z dzieł strasznie podoba mi się czerwono-zielony blend. Te kolory świetnie się komponują. A co za tym idzie pierwszy szablon także mnie urzekł.
    Co do nagłówków to bardzo zimowe, szkoda, że teraz nie ma śniegu...
    No i sygnatury. Uwielbiam je w twoim wykonaniu, zwłaszcza pierwszą z dzisiejszej notki.
    Pisałam już o moich propozycjach pod poprzednia notką, jednak nie bede kryła, że czekałam aby złożyć zamówienie. Można? Nie dodałaś o tym żadnej informacji i mi strasznie zależy, byś przynajmniej zobaczyła czy kiedykolwiek sie tego podejmiesz.

    Pozdrawiam,
    Croy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamowienia bede przyjmowac pod kolejna notka ;)

      NIELIVKA

      Usuń
  2. Jeju! Dziękuje! Szablon jest przepiękny i już szybko go instaluje <3 Jeszcze raz dziękuje :3
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą! Nie możemy zapominać o tym, że świętujemy narodziny Jezusa! Wszyscy cieszą się z tego, że będziemy razem w święta, ze będzie choinka, dwanaście potraw i będzie padał śnieg. A właśnie często ludzie zapominają co w ogóle świętują.
    Piękne szablony, jak zawsze z resztą! :D Najbardziej podoba mi się ten pierwszy! ;)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szablon! Bardzo ci dziekuję, jest mega ! <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) robiłaś dla mnie zamówienie z Megan Fox. Wszystko pięknie się wgrało, ale bez obrazka ... nie wiem dlaczego i co się dzieje... czy to ja coś zle wstawiam? dziękuję za pomoc

    www.martwe-serce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie wiem dlaczego tak się stało. Spróbujuę to naprawić, ale nie wiem, czy mi się uda odzyskac nagłówek, który został chyba już wykasowany z mojego komputera :(

      Usuń
    2. kurcze. no trudno . Też nie wiem dlaczego tak się stało ;( no nic, jakby udało ci się coś zrobić to mnie poinformuj, jak nie to trudno i dziękuję ;**

      Usuń
  6. Hej. Ja tylko z taką małą uwagą/radą... informacją...(?)
    Tak czy siak:
    przedrostek -webkit-
    np przy -webkit-transform jest obsługiwany tylko przez chroma, więc przechylenie napisu Menu graficzne działa tylko w chromie.

    PS. Cudna jest sygnaturka z Megan Fox. Szablon z czerwonym akcentem również jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym ;) ale nie mogę ogarnąć czasu, żeby przy tym pomajstrować

      Usuń