sobota, 6 grudnia 2014

22. Told You We Still Have Each Other


Oto nadszedł piękny dzień, wspaniały dzień! Dlaczego? A dlatego, że udało mi się w końcu zainstalować plug-ina z topazem do ps! Nawet nie wiecie ile czasu się z tym mordowałam... Próbowałam na miliard sposobów, ale po każdej instalacji nie mogłam go znaleźć w programie. Po miliard pierwszym razie się udało jakoś to wszystko ogarnąć i nareszcie mogę się cieszyć topazem na moich pracach!
BTW. Jak podoba wam się nowy wygląd Kropli? Mnie baardzo! Już nie mogę doczekać się świąt, bo ta atmosfera jest niepowtarzalna. A jak wasze przygotowania do tych pięknych dni? :)


Przyjmuję zamówienie od Wesołego Kostka :) I czekam na nowe w komentarzach!  + Zapraszam do głosowania w sondach: SONDA SONDA

   


Szablony wolne:


Sygnatury:


Nagłówki:
 
 



TRZYMAJCIE SIĘ! <3

EDIT: Przyjmuję zamówienia od Francine Elandie i Lucy

24 komentarze:

  1. Jeju, szablon jest prześliczny! Tak świątecznie <3 Kocham święta! Gratuluje, że się udało, a prace są prześliczne. Sygnaturka z Holland mnie zauroczyła *o* A nagłówki z Enzo i Caroline boskie. :D Kocham! Życzę pomysłów i dużo czasu!
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cię proszę o przyjęcie zamówienia.

    1. Hasło : Adele - Someone Like You
    2. Nick : Annabelle
    3. Blog : http://25dwma.blogspot.com/
    4. Przykładowe zdjęcia :
    http://fourwallsonly.com/wp-content/uploads/2013/12/new-york-city-at-night-black-and-white.jpg

    Kolorystka: Czerń, błękit, niebieski

    6. Szczegóły dotyczące szablonu

    Niestety, ale nie znam się na tych wszystkich nazwach więc proszę o taki układ: http://after-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/

    Napis: 25 days with Mr. Arrogant

    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie na szablon. ^_^

    Zamawiająca: nevilka ;3
    Blog: http://younever-toldme.blogspot.com/
    Zdjęcia:
    a) http://funkyimg.com/view/RdVJ
    b) http://funkyimg.com/view/RdVM
    Kolorystyka i układ: coś podobnego jak tutaj: http://funkyimg.com/i/N4nj.png
    Dodatkowo: napis: "Życie pisze najbardziej oryginalne i najbardziej dramatyczne scenariusze." i tekst to verdena 11 :)
    Kontakt: weronikach.55@gmail.com

    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.
    Z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. JAK TU ŁADNIE <3 Czuć nadchodzące święta normalnie. Szablon śliczny!
    Te sygnatury są mega, a szablon i nagłówki też bardzo ładne. Ach normalnie nie wiem co napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że zajrzałaś! :* no, i że Ci się podoba :D

      Usuń
  5. Jak ślicznie! Piękna Taylor na głównym i jestem od dużym wrażeniem. Zamówię sobie u Ciebie szablon :)
    Hasło: Taylor Swift - Blank Space
    Adres bloga: http://blank-hear.blogspot.com/
    Nick: Lucy
    Zdjęcia:
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120508194808/secretcircle/images/3/31/Diana_photoshoot.jpg
    http://www.blogvedete.com/wp-content/gallery/lily-collins-photoshoot-nou/lily-collins-photoshoot-nou-2.jpg
    Jeśli chcesz możesz wybrać inne zdjęcia. :)
    Kolorystyka: Zielono-niebieska, ale ciemne odcienie, by nie było jasno.
    Inne szczegóły: Prosiłabym o napis "Blank heart". Jeśli będzie brała stocki pod uwagę to proszę o naturalne. Jakieś lasy, jeziora i stare budynki.
    Układ: najlepiej taki: http://funkyimg.com/i/RdM9.png
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.
    Link do strony wstawiony. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. adres bloga,http://zwiastuno-landia-emerald.blogspot.com
    nick, Emerald
    przykładowe zdjęcia, nie mam wymagań... jakiś mikołaj, renifer elf czy co tam ci wpadnie do głowy. tylko taki rysunkowy nie ludzkie postacie :)
    kolorystykę, chcę szablon świąteczny więć wiadomo mają byc kolory świąteczne :p rób jak chcesz aby miało ten klimat
    inne szczegóły dotyczące szablonu -
    napis - Główny taki to : Wesołych świąt. a możesz jeszcze wierszyk wcisnąć
    Boże Narodzenie to cudowny czas.
    Wszyscy już czekają na choinki blask.
    Na jej świeży zapach i kolorów moc.
    Na pierwszą gwiazdkę
    i tę cudowną wigilijną noc.
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.
    Hasło: Skilett - Monster

    Buziaki
    Emerlad

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Chciałabym zamówić szablon <3
    Hasło: Last Christmas - Wham :)
    Mój nick: Francine Elandie
    Adres bloga: heart-of-darkness-francine.blogspot.com
    Kolorystyka mogłaby być mroczna. Proponuję odcienie brązu, czy granatu. Jednak jestem otwarta na wszelkie propozycje.
    Napis proponuję: "Zło w końcu dopadnie i Ciebie" Ciebie - mogłoby być w innym kolorze, jakoś tak bardziej wyeksponowane.
    Przykładowe zdjęcia: Nie umiem wybierać zdjęć. Dlatego stawiam tutaj dowolność dla Ciebie. Ma na nim być Phoebe Tonkin. Może być takie jakieś mroczne. Chciałabym również aby na nagłówku pojawił się Liam Hemsforth.
    Układ może być dwukolumnowy.

    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! <3 Dziękuję za przyjęcie mojego zamówienia <3 nie mogę się doczekać - życzę owocnej pracy ;*

    Przygotowania do świąt? Powoliiiiiiiiii xD Ale myślę, że od jutra zacznie się powoli mycie okien, sprzątanie i takie tam... a potem to już wszystko na bieżąco, zakupy, gotowanie i odświeżanie domu oraz ubieranie choinki. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło: Time - Hans Zimmer
    Adres Bloga: sistersofwolfs.blogspot.com
    Nick: Julia Teresiak
    Przykładowe zdjęcia
    1. http://funkyimg.com/i/RzN7.jpg

    2. http://funkyimg.com/i/RzN8.jpg

    Albo po prostu Lyndsy Fonseca i Charles Michael Davis. Może być też tylko Lyndsy.

    Kolorystyka: Myślałam nad brązowym, ale ciemnym. Ogólnie jakieś ciemne kolory.

    Inne szczegóły dotyczące szablonu: Tylko napis "Lost and Secret". Nie mam żadnego cytatu czy czegoś w tym stylu, bo żadnego pasującego nie znalazłam.
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim: wspaniały szablon świąteczny na Twoim blogu! <3 Nie mogę sie napatrzeć! *.* Aż zachciało mi się jeść mandarynki i czekoladowe mikołaje :D
    Sygnatury są wspaniałe! Nie mogę uzgodnić, która jest najlepsza. Zastanawiam się między tą z Phoebe i Jennifer. Kurczę, chyba nie wyłonię faworyta, to za trudne! :D
    Szablon wolny jest genialny. Podoba mi się, że pasek boczny z menu jest wysuwany! Oby więcej takich oryginalnych ;)
    Co do nagłówków, to chyba ostatni jest najlepszy ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :*
    Betty Gilbert
    http://the-shadow-of-gritmore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za przyjęcie zamówienia. Czekam na nie z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za przyjęcie! Czekam :3 - Lucy

    OdpowiedzUsuń
  13. Dosyc dlugo mnie tu nie bylo czego bardzo zaluje bo nie moglam byc na biezaco. Mam nadzieje ze mi to wybaczysz. Szablon glowny jest swietny, taki swiateczny :) A z notki najbardziej podoba mi sie sygnatura otwierajaca notke, napis na niej - taki prawdziwy. No i szablon - cudo! Wydaje mi sie ze na naglowku z Lily przesadzilas odrobine z topazem ale nie jest az tak zle :) Notka ogolnie wyszla ci naprawde bardzo fajnie :)

    W wolnej chwili chcialabym zaprosic cie do siebie gdzie dodalam nowa notke po dosc dlugiej nieobecnosci.

    Serdecznie pozdrawiam, Scar.

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hasło: Skyscraper
    Adres bloga: fuck-everything-im-belieber.blogspot.com
    zdjęcia:
    Justin - http://cdn.singersroom.com/upload/2013/12/Justin-Bieber-All-That-Matters.jpg
    Miley - http://cdn.buzznet.com/assets/users16/unicornsandglitter/default/miley-cyrus--large-msg-132769428901.jpg
    (możecie wybrać czy dodajecie tylko Miley czy tylko Justina bo połączenie tych dwóch zdjęć chyba nie wyszłoby zbyt dobre, choć wydaje mi się, że zdjęcie Justina jest lepsze na tło niż Miley więc chyba wolałabym abyście wybrały zdjęcie Justina)

    . Co do kolorystyki to podoba mi się akurat taka - http://graphicpoison.blogspot.com/2013/06/go-on-forever.html

    chciałabym jeśli to nie problem to żeby kolor przeplatał się z jednym zdjęć jakie podesłałam (są wyżej) oraz jakimiś kwiatami i budynkiem jak w szablonie, który mnie po prostu zachwycił ;)
    układ strony/bloga również taki jak tutaj --> http://graphicpoison.blogspot.com/2013/06/go-on-forever.html
    ponieważ taki akurat mi się podoba i pasuje ♥
    Napis: There's nothing like US, there's nothing like you and me
    Together...
    najlepiej pochylony i delikatny, ale zauważalny ;)
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem, a w razie problemów z ustawieniem szablonu zajrzę do zakładki "Pomoc we wstawieniu szablonu" (znajdującej się w Menu).

    Bardzo chciałabym abyś wykonały mój szablon. Byłabym bardzo wdzięczna. ♥ Liczę, że go dla mnie zrobisz. ;)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne nagłówki i szablony. Czwarta sygnatura chwyciła mnie za serce. Co do topazu w ps - ciesze się, że tobie sie udało. Ja korzystam ze wszytskich możliwych poradników, a gdy wydaję mi się, że już wszystko będzie dziełać to nic z tego. Nie wiem gdzie schrzaniłam te instalacje, ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, u mnie było dokładnie to samo i dopiero uadło mi się zainstalwać dobrze tego plug-ina przez program InfraView, polecam :)

      Usuń
    2. Jezu, udało mj się *o* Będe Ci chyba dziękować do końca życia ♥

      Usuń
  16. Hej, pisałaś na tym blogu ( http://graphicpoison.blogspot.com/ ), że tutaj można cię prosić o zrobienie szablonu . Ja właśnie założyłam nowego bloga fanfiction i jeśli mogłabyś to prosiłabym o zrobienie szablonu z Jackiem Sparrowem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zamówieniem zapoznaj sie z regulaminem.

      NIELIVKA

      Usuń
  17. Przyznam, że szablon główny jest świetny. Doskonały efekt z płatkami śniegu i tak dużo czerwieni!
    Co prawda, już od kilku lat nie czuję jakoś tego nastroju świąt, niestety, ale cóż... Trudno mi je czuć, jak już niemal od 3 listopada wszyscy o tym trąbią.
    Strasznie podoba mi się sygnatura z Emmą Watson, trafia do moich zakładek, by nie musieć szukać, jak będę potrzebowała. (Czytałam regulamin, powiadomię, gdybym pobierała)

    Nie widzę zakładki propozycje, ale może kilka ich napiszę? mam nadzieję, że nie będziesz zła.
    Tak więc:
    Sygnatury. np. Potterowskie (Emma Watson, Tom Felton, Oni razem, Alan Rickman, Bonnie Wright itp.)
    Supernatural! Proszę, proszę, proszę, zrób ich kilka. Zamierzam założyć bloga o tej tematyce i do każdej notki dawać jakiś obrazek. Niestety mało kto robi sygnatury z tym serialem. Tu obojętnie z nim, choć oczywiście przede wszystkim z Jensenem, Jeredem i Mishą (razem czy oddzielnie). Ale z innymi postaciami (Josh, Bobby, Lucyfer, Dick, jakieś stwory) też bedą świetne!
    Jakieś ikonki (choć wiem, że z nimi dużo pracy) o podobnej tematyce jak sygnatury.
    Podałabym i szablony, ale czekam na nową notkę u ciebie i spróbuję swojego szczęścia. Choć ostatnio, z innym moim blogiem) wszyscy mi odmawiali. Jednak patrząc na twoje dzieła, widzę, że posiadasz dużo umiejętności i będziesz mogła sprostać moim wymaganiom (nie ma zbyt dużo takich osób, niestety).

    Do napisania jak najszybciej,
    Croy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycje! :*
      Co do SPN, to miałam kiedyś taką notkę - http://kropla-sztuki.blogspot.com/2014/08/11-cary-on-my-wayward-son-miesiac.html
      Zapraszam! :)

      NIELIVKA

      Usuń
    2. Wiem, już do niej zajrzałam, skomentowałam (świetne sygnatury!) i teraz czekam na więcej :-)
      Co do Supernatural, to teraz pomyślałam o sygnaturach z Impalą, aniołami, demonami... to mogłoby być ciekawe.

      Teraz pozostaje mi czekać na nową notkę, choć mam jeszcze pytanie. Zdjęcia, które wykorzystałaś przy dziełach z Supernatural pobierałaś z jakiejś strony, czy po prostu szukałaś w Google?

      Croy

      Usuń
    3. Szukam na różnych stronach przeważnie fansite, ale czasem biorę też zdjęcia z google, tumblera, czy deviantarta :)

      NIELIVKA

      Usuń