wtorek, 24 czerwca 2014

05. All We Are Is Dust in The Wind


Na sam początek chciałabym wszystkich przeprosić za sytuację, która miała ostatnio miejsce. Przyznaję się do winy, iż ukradłam szablon, który potem przerobiłam oraz wstawiłam. Było to bezczelne, szczeniackie zachowanie, którego żałuję. Nie było to po to, by wygrać jakieś tam głosowanie, tak jak wszyscy trąbią. Sama nie wiem co chciałam dzięki temu osiągnąć. Może po prostu zaślepiła mnie zazdrość do innych, którzy robią coś lepiej ode mnie. Teraz wiem, że było to głupie i nie wiem co sobie wyobrażałam, myśląc, że ujdzie mi to na sucho. Nigdy nie ukradłabym czegoś fizycznego, ale przecież wirtualna kradzież to też przestępstwo... Teraz to do mnie dotarło. Szablon, który teraz widzicie jest mojego autorstwa od podstaw, nic nie jest kopiowane, przerabiane. To tylko moja praca. Chcę wszystkich przeprosić z całego serca. Ponad to, chciałabym was prosić, abyście nie skreślali tego bloga po jednym skandalu. Zapewniam, że wszystko to, co pojawia się w notkach jest moją pracą i staram się, aby dodatki były na jak najwyższym poziomie. Mam nadzieję, że mi wybaczycie i mimo wszystko, dalej będziecie mnie odwiedzać.


Teraz ciąg dalszy notki tematycznej w kategorii film. Zapraszam.


Nagłówki:

Sygnatury:
<br/><a href="http://oi59.tinypic.com/280mi2r.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
<br/><a href="http://oi57.tinypic.com/2cy4ef8.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Gify:
 
 
 
 
 

To wszystko na dzisiaj. 
W tej notce pojawiły się filmy:

Królewna Śnieżka i Łowca
Przeminęło z Wiatrem
Thor: Mroczny Świat
Wciąż Ją Kocham
Sherlock Holmes
Igrzyska Śmierci
Listy Do Julii
Harry Potter

Mam nadzieję, że dodatki przypadły wam do gustu :)
Trzymajcie się!

34 komentarze:

  1. Przyjmujesz zamówienia?
    Ostatnio złożyłam pod jakąś notką bo nie zauważyłam że jest już stara.
    Badzo bym chciała mieć szablon od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże od czego tu zacząć. Spróbuje się rozpisać, ale nie wiem czy to mi wyjdzie.
    Ja po prostu uwielbiam Twoje pracę *o* Ocenię wszystkie:
    Pierwszy nagłówek: Bardzo mi się podoba kolorystyka i tematyka stock'ów. Jest trochę tej ciemności czy jak to nazywać. Ale moją uwagę przykuły postacie. Jeśli bym nie znała tego filmu nie byłabym wstanie powiedzieć, co za mężczyzna stoi w oddali. (: Ale tak cudownie *o*
    Drugi nagłówek po prostu mnie urzekł. Romantyczny i ta czerwień cudownie miesza się z kolorem ust tej dziewczyny XD PS.Nie znam tego filmu xD Delikatny fiolet '-' Mój ulubiony kolor :)
    Trzeci nagłówek normalnie porywa serce! Sherlock'a nigdy nie oglądałam, ale nagłówek piękny! U góry błękit, a na samym dole ciemnozielony, fajnie łączysz kolory, ja tak nie umiem ;-; Zdjęcie głównego bohatera ładnie się zmieszał, a tytuł wygląda przecudnie. Bardzo mi się ta praca O.O
    Czwarty nagłówek. Nic dodać nic ująć. Kocham Potter'a, a ten nagłówek, po prostu ughh,. To zdjęcie Ron'a i Hermiony w tle cudowne, a zwłaszcza ten palący się Hogwart ;-;
    Piąty nagłówek. Ginny, moja ulubiona bohaterka zaraz po Lunie. Róż i zieleń bardzo do siebie pasują i ładnie skomponowałaś tu te odcienie, gratuluje!
    Szósty nagłówek. Tego filmu też nie znam. Mało filmów oglądam ;-; Ale wiem, że ta dziewczyna to Amanda. *o* Ten pomarańczowy miesza się z sukienką, ale ładnie połączony z zielonym. Boże gadam ciągle o kolorystyce, wybacz ;-; Ale dla mnie ważna rzecz, a sama jej nie umiem łączyć. Eh..
    Siódmy nagłówek. Oh... Mroczny, takie lubię. chyba xD Ten człowieczek mógł by być trochę większy, ale jest ładnie. Na początku jak go zobaczyłam po raz pierwszy, wpadło mi do głowy "Bez tekstu?" XD A tu jest.. Ślepa jestem ;-;
    Ósmy nagłówek. Fanką Thor'a nie jestem, ale, ale uważam, wybacz że to powiem, nie podoba mi się.. łeeee Nie wiem czemu, ale nie wpadł mi do gustu, wybacz ;-;
    Dziewiąty nagłówek: Lepiej lepiej!! Nie wiem co opisać, ale mi się podoba! '-' Bardziej, niż poprzedni ;3

    Sygnatur chyba nie będę wszystkich oddzielnie komentować ;-;To powiem, która mi się podoba i dlaczego.
    Pierwsze miejsce oczywiście do Królewna Śnieżka i łowca! Kocham wszystko co łączy się z czerwienią XDD
    Drugie miejsce ten niżej Śnieżki, nie wiem co to za film.. Ktoś wie? XD Spodobało mi się to oko i niebieski XD
    Trzecie miejsce oddaje ostatniej sygnaturze. Urzekłaś mnie dzisiaj z tym Sherlock'iem. XD Podoba mi się!

    O gifach już nic nie mówię, bo po prostu są idealne! Wybrałaś moją ulubioną część! Zakon Feniksa! <3 Dziękuje. Nawet nie mam ulubionego, bo wszystkie są świetne!

    Za ten szablon się nie gniewam, bo zazdrość grzechem jest, ale każdy ją ma w sobie.. Kradzież też grzech, ale bądźmy szczerzy, kto kiedykolwiek czegoś nie ukradł. Chociaż najmniejszej rzeczy. Wszyscy jesteśmy tacy sami. Nie ma lepszych, ani gorszych! A Ty już wiesz, że źle zrobiłaś i więcej tego nie zrobisz. Najlepiej się uczy z własnych błędów (:
    Robisz piękne prace! Kocham tego bloga, a Ty jesteś moją ulubioną szabloniarką i w całej blogosferze! <3 Będę ZAWSZE komentować Twoje prace (: Zawsze będę z Tobą (:
    Pozdrawiam :D
    Antonina :3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak długi komentarz i wnikliwą analizę :) Cieszę się, że podoba się to, co tutaj jest. Jeśli chodzi o sygnaturkę "pod Śnieżką", to także jest Śnieżka :D

      Usuń
  3. Jak robisz gify?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Cię to ciekawi (jak również i innych), postaram się dodać tutorial w następnym poście.

      Usuń
  4. Brawa dla ciebie. Dlaczego? Bo przyznałaś się do błędu. Mało jest osób, które potrafią powiedzieć, że zrobiły coś źle, dlatego temu blogowi nie należy się potępienie, bo się przyznałaś. :)
    Wszystkie nagłówki są niesamowite. Amanda i Channing ♥ Moja miłość. ^^
    Sygnaturki też są super - ta z Channing Tatum jest boska!
    Gify super, ja osobiście na razie ich nie umiem... xd
    Pozdrawiam i ja czekam na więcej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że tak szybko nowa notka! Bardzo dobrze, że przyznałaś się do winy i przeprosiłaś. Brawa dla Ciebie i nie oceniamy się. Ważne, żebyś robiła już wszystko po swojemu ;)
    Strasznie podoba mi się Twoja praca z "przeminęło z wiatrem". W ogóle dużo tego zrobiłaś. co do sygnaturek najbardzej podobają mi się z Igrzysk Smierci <3 i cudownie, że robisz gify. uwielbiam je <3
    Chciałam się jeszcze zapytać, kiedy mogę oczekiwać mojego zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ważne, żebyś robiła już wszystko po swojemu ;) "

      Z taką ilością zazdrości w sercu to będzie chyba baaaaaardzo truuuudne...

      Usuń
  6. Jejku, bardzo mi się podoba nagłówek w tym głównym (dużo bardziej niż we wcześniejszych). I brawo za przyznanie się do błędu, bo jakby nie było, każdemu się może coś takiego zdarzyć - sama się przyznaję, że raz czy dwa podkusiło mnie i podkradłam komuś skrawek CSS'a, ponieważ bardzo mi się spodobało coś, czego wykonać nie potrafiłam. Bardzo podobają mi się Twoje prace z tej notki, są świetne. Zwłaszcza nagłówek, na którym są Amanda i Channing. Uwielbiam tą parę aktorów i gdybym tylko miała gdzie, wstawiłabym go. Pobieram jeszcze trzecią sygnaturkę i zamierzam ją umieścić na początku najnowszego posta na leaving-mermaids.blogspot.com. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "I brawo za przyznanie się do błędu, bo jakby nie było, każdemu się może coś takiego zdarzyć - sama się przyznaję, że raz czy dwa podkusiło mnie i podkradłam komuś skrawek CSS'a"

      Pewnie! Po co być kreatywnym! Kradnijmy jak coś się podoba, potem się przyznamy i dostaniemy rozgrzeszenie! Niestety w dzisiejszym świecie nawet jak będziesz próbowała wynieść mydło ze sklepu to nikt Ci nie podaruje. I niestety kradzież kradzieży jest równa. Można ukraść pieniądze z kasy, a można też ukraść papier toaletowy. Za wszystko są równe konsekwencje prawne.

      Usuń
    2. Oj dobra juz nie sraj zarem... bez przesady autorka nie okradla sklepu,a jedynie przywlaszczyla sobie nie swoj szablon i sie do tego przyznala. Zmienila szablon i zapewne tego wiecej nie zrobi. Po co dalej drazysz temat, skoncz zesz to w koncu.

      Usuń
    3. Jeśli robisz szablony to szablon główny na twojej stronie jest twoją największą reklamą. To co tworzysz i do czego się posuniesz staje się wizytówką: złą lub dobrą, czy tego chcesz czy nie. Można robić dobre szablony i można robić złe szablony, ale trzeba je robić a nie kraść. Wyobraź sobie podobną sytuację w zakładzie mięsnym: mogą zrobić dobrą kiełbasę i okropną kiełbasę, ale jeśli zamiast sprzedawać swoje wyroby zaczynają sprzedawać cudzy ser to robią sobie antyreklamę, bo skoro sprzedaje się tylko ser to znaczy, że z kiełbasą jest coś nie tak. Ponadto tracąc czas na kupno i promocję najlepszego (ale cudzego) sera nie wypromują swojej kiełbasy i nie zrobią nic żeby była ona lepsza. Szablon, który ukradła Nielivka był tym serem. Gwoździem do trumny tego bloga. Nie ma gorszej antyreklamy niż kradzież cudzego szablonu: pokazała że jej prace nie podobają się jej samej. Czy ktoś zamówi lub pobierze szablon który nie podoba się nawet jego autorce? Odpowiedz sobie sama, gggg.
      Za prymitywny przykład z kiełbasą przepraszam, ale gdy zobaczyłam, jakim językiem się posługujesz ("nie sraj żarem", "żesz") uznałam, że inny może nie zostać zrozumiany właściwie.
      D.

      Usuń
    4. Ponadto Nielivka nie tylko ukradła ten szablon. Próbowała to zatuszować, udawała, że zrobiła szablon sama, że jest to jej "wyrób". To tak, jakby ten właściciel sklepu mięsnego udawał, że ser jest kiełbasą. Teraz dostrzegasz wagę problemu?
      Nielivko, nie piszę tego żeby sprawić Ci przykrość. Piszę to po to, by pewne osoby zrozumiały jak wiele Cię to będzie kosztować. Z tego co widzę do niektórych najwyraźniej nie dociera, dlaczego to co się stało jest dla Ciebie tak ważne, głównie w konsekwencjach.
      D.

      Usuń
    5. Jeju przestańcie już... -,-' Był błąd wielki, ale jest już naprawiony. Po za tym, nie uważam, że masz rację, jeśli chodzi o to, że Nielivce nie podobają się jej własne prace, bo przerobiła ukradziony szablon po swojemu. Była to kradzież i nie bronię jej jeśli o to chodzi. Jednak mimo wszystko myślę, że chodziło tylko o kody css. Może sama nie wiedziała jak je napisać i je po prostu ukradła, ale to nie znaczy, że jest kompletnym zerem i nic nie umie... -,-'

      Usuń
    6. Tu się mylisz. Nielivka potrafi kodować. W tamtym szablonie nie było żadnych skomplikowanych kodów, których by nie znała czy nie potrafiła napisać. Szablon został skradziony, bo spodobała jej się całość i to świadczy o tym, że nie podobają jej się własne szablony. Potrafi kodować. Po prostu nie potrafiła stworzyć (wymyślić) nowego wyglądu z takimi detalami, aby był czymś zupełnie innym i aby tworzył spójną całość. Takie zachowanie wynika wyłącznie z braku wiary w swoje możliwości, najwyraźniej nie wierzyła ani trochę, że potrafi zrobić coś lepszego od tego autora. Bo jaki miałby być inny powód kradzieży szablonu przez szabloniarkę, która potrafi tworzyć własne szablony?

      Usuń
    7. To ze napisałam "nie sraj żarem" nie znaczy że jestem głupia. Dręczysz tym tematem każdego w kółko no ileż można. Nie pisze ze pochwalam kradzież, ale ja jej dam szanse...każdy na taką zasługuje.

      Usuń
    8. "(...) bo spodobała jej się całość" - gdyby tak było to po co przerabiałaby go po swojemu i dodawała do niego swoją grafikę? Może być jeszcze tak, że zwyczajnie jej się nie chciało robić wszystkich kodów od początku i dlatego to zrobiła. Ale zakończmy już ten temat, bo on do niczego nie prowadzi. Sprawa jest wyjaśniona, dziewczyna przeprosiła i obiecała poprawę. "Po chrześcijańsku" należy jej wybaczyć, więc nie jest już istotne po co to zrobiła...

      Usuń
    9. Czy napisałam, że nie zasługuje na drugą szansę? Nie. Ale nie wszyscy będą tak wspaniałomyślni, bo dla wielu osób waga tego problemu jest znacznie większa niż dla samej Nielivki...
      Nie stwierdziłam też nigdzie, że jesteś głupia, więc nie ma potrzeby się oburzać. Raczej liczyłam się z tym, że mogę zostać źle zrozumiana. Nic więcej.

      Usuń
    10. ""(...) bo spodobała jej się całość" - gdyby tak było to po co przerabiałaby go po swojemu i dodawała do niego swoją grafikę? Może być jeszcze tak, że zwyczajnie jej się nie chciało robić wszystkich kodów od początku i dlatego to zrobiła. "

      Niektórzy mają chyba problem z tym, co zrobiła Nielivka i udają, że nie widzą i nie znają prawdy. Przecież napisała w tym poście:

      "Sama nie wiem co chciałam dzięki temu osiągnąć. Może po prostu zaślepiła mnie zazdrość do innych, którzy robią coś lepiej ode mnie. "

      Jasno napisała, że ktoś robi coś lepiej od niej. To tylko potwierdza tą teorię:

      "Szablon został skradziony, bo spodobała jej się całość i to świadczy o tym, że nie podobają jej się własne szablony. Potrafi kodować. Po prostu nie potrafiła stworzyć (wymyślić) nowego wyglądu z takimi detalami, aby był czymś zupełnie innym i aby tworzył spójną całość. Takie zachowanie wynika wyłącznie z braku wiary w swoje możliwości, najwyraźniej nie wierzyła ani trochę, że potrafi zrobić coś lepszego od tego autora. "

      Usuń
  7. I po raz kolejny czuję się wykluczona z zabawy - cały skandal najwyraźniej minął mnie szerokim łukiem, toteż nie mam zielonego pojęcia, co się dokładnie działo. Kradzież przez Ciebie czegokolwiek wydaje mi się jednak niesamowitą abstrakcją.
    Od początku wiedziałam, że odwiedzanie Twojego bloga jest dobrym pomysłem, ale teraz ugruntowałam się w tym stwierdzeniu ostatecznie. Moja droga, tym razem to Ty czytasz w moich myślach! :D Dawno, dawno temu (przedwczoraj) obejrzałam drugą część Thora. Spodobała mi się do tego stopnia, że z zainteresowaniem sięgnęłam po DVD z pierwszą częścią, uprzednio wzgardzoną. Ta naturalną koleją rzeczy spodobała mi się jeszcze bardziej... I na tym się skończyło, albowiem nieprzychylni mi twórcy nie nakręcili jeszcze kolejnego filmu. Odczuwałam z tego powodu silny niedosyt (jak to u mnie zawsze bywa, gdy naprawdę mnie coś zainteresuje) i pomyślałam, że chętnie zobaczyłabym coś, cokolwiek związanego z tematem... I co dostrzegłam wśród nagłówków? Znajomą gębę Lokiego, a za chwilę kolejne twarze bohaterów "Thora..." :D W przypadku tych nagłówków ogromny plus za kolorystykę w pierwszym, duży plus za kolorystykę w trzecim i okrzyk radości za tematykę we wszystkich ;) Stanowczo zdobyłaś sobie wierną czytelniczkę :D
    "Przeminęło z wiatrem", choć wiekowy, od dość dawna figuruje na liście moich ulubionych filmów. Nagłówek dobrze oddaje klimat starego kina.
    W kwestii Harry'ego Pottera: pierwszy nagłówek absolutnie genialny, w drugim podoba mi się kolorystyka. Jakoś nigdy nie przepadałam za panną Weasley...
    Wszystkie sygnatury bardzo ci się udały, ucieszyłam się z widoku Katniss i Peety, ale zdecydowanie moja ulubiona to ostatnia - chyba najlepsza grafika z Sherlockiem, jaką widziałam :D
    Gify są świetne ;]
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Thora, jak i wszystkie filmy z Marvela. Może nie będzie kolejnej części Thora, ale pocieszę Cię, bo w planach jest The Avengers 2, gdzie z pewnością pojawi się Thor, jak i (miejmy nadzieję) Loki :)

      Usuń
  8. Bardzo spodobało mi się Twoje zachowanie, przyznałaś się do winy i to się ceni :) Zrobiłaś błąd, ale postąpiłaś słusznie nie wymigując się. No, koniec tego tematu, przejdę do grafiki.
    Wczoraj właśnie oglądałam Igrzyska Śmierci - większość przepłakałam - i mordka mi się cieszy widząc prace właśnie z tego filmu. Są cudowne, szczególnie gif na początku strasznie przypadł mi do gustu. Thor <3 Loki <3 Same ochy i achy, a na koniec wisienka! Kristen Stewart w roli Królewny Śnieżki <3 Nie mogę się napatrzeć.
    Wszystko jest świetne.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek "Przeminęło z wiatrem" to wspaniała robota. Chętnie ujrzałabym szablon z wykorzystaniem tego nagłówka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Cudowna notka. I główny bardzo mi się podoba. Byłam pewna, że w dzisiejszych czasach nikt już nie robi obrazkowych nagłówków. A tu proszę! Świetne kolorki, aż mnie dreszcz przeszedł, jak zobaczyłam tą magiczną panienkę z tajemniczym wzrokiem. Sama nie wiem, która praca z notki podoba mi się najbardziej, bo widzę, że nad wszystkimi pracowałaś. Z nagłówków na podium postawiłabym ten z Harrym Potterem, genialna kolorystyka. Drugie miejsce Sherlock, a zaraz za nim Channing i Amanda. Dobrze patrzę, że z mojego ulubionego "Dear John"? Jeśli tak, to również sygnaturki z tymi bohaterami będą u mnie najwyżej, choć różowo-niebieska z Katniss też mi się podoba.

    Bardzo spodobało mi się twoje zachowanie. Nie przejmuj się anonimami, większość komentarzy pozostawia ta sama osoba. Nie wiem, co nią kieruje, ale ludzie zawsze będą szukali sobie winnych, szczególnie jeśli sami mają coś na sumieniu. Wiem, jak to jest być przez wszystkich (choć wierz mi lub nie, to tylko kilka osób, a większość i tak swoje wie) linczowaną. Popełniłaś błąd, ale żyje się dalej. Twórz coraz więcej takich pięknych głównych, a na pewno będzie coraz lepiej! Całusy.

    PS Już jesteś u mnie w Polecanych, tak jak prosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchajcie, mam już dosyć tego spamu, który robicie pod MOJĄ notką, na MOIM blogu. Jeśli macie zamiar dalej prowadzić te dyskusje, to na pewno nie tutaj. Przenieście się z tym gdzieś indziej. Cała ta dyskusja zostanie usunięta.

      Usuń
  11. witaj czemu usunęłaś komentarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach.. Pomyliłam Twój blog z innym, przepraszam ;)

      Usuń
    2. Nielivko, radzę usunąć całą powyższą konwersację z anonimem. Tylko zasyfiamy ci bloga. Z góry przepraszam za to, że im odpisuje, ale czasem nerwy puszczają, jak już setny raz ludziom tłumaczysz to samo :)

      Usuń
  12. Rosesylla ma rację - przyznałaś się do błędu, a to jest najważniejsze. Wykazałaś się prawdziwą odwagą, bo inni na pewno zniknęliby z blogosfery, a ty prowadzisz bloga dalej. Niemniej jednak kradzież musi być potępiona - czy się do tego przyznałaś czy też nie. Mimo wszystko masz jednak niezaprzeczalny talent do grafiki i mam nadzieję, że ten jeden skandal cię nie złamie i dalej będziesz robiła to, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle. Zrobiłaś sobie darmową reklamę na wielu blogach. Naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć. ;) Z tej strony Joonki z hraphic-miracles. Wybacz, że tak późno piszę, ale grafik też człowiek i złapała mnie choroba - na szczęście już jestem i bardzo chętnie wymienię się z Tobą linkami. ^^ Twój już znajduje się w odpowiedniej zakładce. ^^
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się twoje prace :) Moimi faworytami są sygnaturki z Amandą i Chan'em oraz nagłówek z nimi. Genialne! *,*
    Zapraszam do siebie, liczę, że skomentujesz również moje prace.

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście jestem zainteresowana współpracą :)
    Link do Kropli umieściłam już w zakładce.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń