czwartek, 19 czerwca 2014

04. The Choice Is Yours

Samara the ring o Chamado Gif 3D


Ahoj! Powitała was piękna Samara, mam nadzieję, że się nie boicie :)
Dzisiaj notka tematyczna! W związku z kategorią FILM, postanowiłam pogrupować moje propozycje na podkategorie. Tak więc dzisiaj zaprezentuję wam mój ukochany gatunek filmowy, czyli horror. Enjoy!




 sygnatury:

nagłówki:

koloryzacje psd:


W tej notce znalazły się filmy:
Piła
Carrie
Chucky
The Ring
Silent Hill
Obecność
Droga bez Powrotu
Koszmar z Ulicy Wiązów


Przyjmuję zamówienie od  Betty Gilbert. Trochę mi przykro, że nie miałam w czym wybierać, gdyż pojawiło się tylko jedno zamówienie... 
A może wy macie jakieś propozycje do kategorii Film? Jestem otwarta na propozycje! Piszcie!

18 komentarzy:

  1. Wow, niesamowite prace!
    Dostrzegłam błąd w 2 sygnaturce - odczuwam, a nie "odczówam". Wszystkie sygnatury są mroczne, mają ciekawą kolorystykę, po prostu świetne. Ostatnia jest moim faworytem :)
    Co do nagłówków to najlepszy ostatni.
    Życzę więcej takich cudeniek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że komuś się spodobało :) Przepraszam z góry za błąd, ale musi tak już zostać, nie mam możliwości go poprawić, niestety...

      Usuń
  2. Bardzo Ci polecam jeśli korzystasz z seriali "Tajemny krąg"! Widziałam tylko jeden szablon z nim! Miło by było zobaczyć ten szablon, np. z kolorystyką mroczną, bo czarna magia?
    Pozdrawiam i śliczne pracę :3
    Cudowny blog *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za propozycję, kojarzę ten serial. Na pewno kiedyś coś stworzę na jego podstawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace są śliczne. Patrzyłabym na nie o wiele dłużej, gdyby nie ta godzina i mój strach. Kocham horrory, a panicznie się ich boję, dlatego dziękuję.
    Nie zasnę dziś.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, cudowny nowy szablon, bardzo podobają mi się kolory! <3 I Twoje prace są świetne. Trochę straszne, bo nie gustuję w horrorach, ale naprawdę świetne. Życzę weny i pozdrawiam ;)
    I dziękuję, że przyjęłaś moje zamówienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do propozycji, to może Przeminęło z Wiatrem lub Duma i uprzedzenie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram "Przeminęło z wiatrem"! :)

      Usuń
    2. Chyba czytacie mi w myślach, kochane, bo już kilka dni temu ściągnęłam fotki na szablony właśnie z tego kultowego romansu, który szczerze kocham :)

      Usuń
  7. Świetne, zwłaszcza sygnatury <333 Masz talent, nie ma co :P
    Zapraszam do mnie: http://fightandlovestoryakrelyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Katalogu Grafików zobaczyłam sygnaturkę z Piły i stwierdziłam, że muszę skomentować. Wchodzę i tu proszę same horrory! Ja nie mogę obok takiej notki przejść obojętnie. Zgrzeszyłabym.
    O mamo. Fredy <3
    Sygnatury wszystkie świetne.
    O! Anabella z Obecności! <3 Ta lalka była boska. xd Podobno ma być film oddzielny o niej.
    No cóż wszystkie bannery są super. Ogólnie cała notka jak najbardziej udana!
    Pozdrawiam serdecznie. :)
    PS. Pewnie chciałabyś wiedzieć, więc informuję, że na mojej dużej rozdzielczości ekranu szablon się odrobinę rozjeżdża.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach... Tematyka posta wbija w fotel ;)
    Osobiście za horrorami nie przepadam, po każdym takim dziele kinematografii trzęsę się jeszcze przynajmniej przez miesiąc. Mimo to Twoje prace bardzo przypadły mi do gustu, stworzenie grafiki z tymi pięknościami było pomysłem nader oryginalnym, szczególnie dobre wrażenie wywarła na mnie gęba Freddie'go :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam horrory, ale tylko jak ogladam je z chlopakiem, bo sama nie lubie.
    Wszystkie prace baaardzo mi sie podobaja, ale ta najbardziej http://1.bp.blogspot.com/-ZOp21HlDYwY/U6Ma4LGOiJI/AAAAAAAAJFE/1i4Tv97S1Ek/s1600/erfgreg.png
    Czekam na wiecej, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Z nieba mi spadasz dziewczyno! A jeśli chodzi o propozycję... Zależy mi na szablonie z...oryginalną parą. W internecie takiej nie znajdziesz, zapewniam ;) Wpadłam na pomysł z koleżanką i powoli staramy się go realizować. Chodzi o szablon. Katherine Pierce i Crowley. Połączenie dziwne, ale jakże idealne zarazem! So, szablon najlepiej dwukolumnowy, prawa kolumna uniesiona do góry, (menu). Kolory na nagłówku. Cóż, myślę że szary, czarny, i "plamy" krwistoczerwonego. Blog będzie o Katherine, która nie przechodzi na drugą stronę, a trafia do piekła i tam poznaję Crowley'ego, z którym miała jedno nocną przygodę. Z sentymentu do wampirzycy, postanawia pomóc jej się wydostać z piekła. Piszę to, bo być może zrozumiesz moją wizję i pomoże ci to w zrobieniu "szablonu propozycji". Mam nadzieję, że uda ci się stworzyć taki szablon. Bo zapotrzebowanie jest :D. Pozdrawiam!

    (MÓJ FAWORYT: http://1.bp.blogspot.com/-rkouiVe8uu4/U6Ma3-BLpZI/AAAAAAAAJFA/fExY7Bcek0M/s1600/efrvfg.png )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcześniej próbowałam już skomentować tą notkę, lecz się to nie udało przez problemy z bloggerem. Dopiero teraz był dostęp, więc mogę śmiało komentarz pisać od nowa. ^^
    Podziękuj katalogowi za wstawienie twojej sygnatury z filmu "Piła". Ten kochany pan mnie tu sprowadził. Nie żałuję, gdyż wszystko w poście jest cudowne. Trudno by mi było wybrać najlepszą pracę, bo nie da się. Wszystko jest śliczne. <3
    Pozdrawiam i proszę o więcej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Mogłabyś podać link do tej notki z moją sygnaturką, bo jakoś nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem ci, że ja też nie mogę teraz tego znaleźć. Wiem, że na pewno była w jednym z przeglądów na samej górze, przez całym tekstem, lecz gdzie teraz jest? Nie mam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, pomysł z grafiką związaną z filmami to coś genialnego - osobiście poszukuję szablonów/ nagłówków z Predatora <3

    OdpowiedzUsuń