czwartek, 6 listopada 2014

20 Can't Hurry Love


Już okrągła dwudziesta notka! Jak ten czas leci... 
Są tutaj jacyś fani The Walking dead? :) Jak widać, dzisiaj mini notka poświęcona właśnie temu serialowi. Ostatni odcinek był moim zdaniem na ocenę 7/10. Myślałam, że przywrócenie wątku Beth Greene będzie czymś świeżym, fajnym. Jednak było kiepsko, nudno i nijak. A jakie jest wasze zdanie?

Jeśli lubicie mój blog, to zachęcam
do zagłosowania na mnie w sondach :)
SONDA 1, SONDA 2



 


Przyjmuję zamówienie od Lurk Liss

9 komentarzy:

  1. Drugi nagłówek i druga sygnatura są prześliczne:)
    Mi się odcinek strasznie podobał, myślałam, że będzie gorzej. Na Emily mogłabym patrzeć i patrzeć, więc jak sceny były trochę nudnawe, to chociaż mogłam podziwiać jej urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. hasło : In The End bądź I am bulletproof ( obojętnie )
    Adres bloga : kochac-to-sztuka.blogspot.com
    Mój nick : Elix Dominguez
    kolorystyka : Najlepiej odcienie niebieskiego, żółtego i zielonego
    Czy na szablonie menu może być w postaci takich kółek ?
    Zdjęcia : http://www.teenidols4you.com/blink/Actors/mercedes-lambre/mercedes-lambre-1407166823.jpg i http://cs306213.vk.me/v306213500/8d5e/3-eUXI6t-y8.jpg
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.
    Dzięki z góry ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje, że przyjełaś moje zamówienie. :)
    The walking dead zaczęłam oglądać jakiś tydzień temu i przypadł mi do gustu.
    Pierwszy nagłówek świetnie ci wyszedł. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. z tego co widze twó blog prowadzi w sondach :)

      Usuń
  5. druga sygnatura jest fenomenalna.ten napis i gif skradły me serce.

    a jak mówiłam, chciałabym złożyć zamówienie na sygnaturkę.

    hasło: Show must go on (jak ja to kocham)
    adres: www.alternatywne-ego.blogspot.com
    nick: Acrimonia.
    zamysł: zależy mi na ciemniejszych kolorach: czerń/granat/mocna zieleń - któreś z tych. na sygnaturze chciałabym dwie osoby:
    - Daniel Radcliffe
    - Tom Felton
    obydwaj w wersji dojrzałej, bo akcja dzieje się, gdy są na 7. roku w Hogwarcie. co do reszty na sygnaturze, to nie mam wymagań.
    tylko napis jeszcze: Alternatywne ego (wiadomo, nazwa blogaska więc takie bardziej widoczne) i I have to save people and you. ( jeśli ten drugi dasz radę gdzieś umieścić)
    kontakt (tak w razie co): mail: true.another.girl@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    Pozdrawiam ciepło,
    Acrimonia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądam co prawda The Walking Dead, ale nie mogłam się powstrzymać, by nie skomentować, chociażby z anonima. Sygnaturki są wspaniałe! Wiesz, że uwielbiam te animowane, dlatego nie mogę się napatrzeć. Chyba piersza, ta otwierająca post, jest najlepsza <3
    Pozdrawiam serdecznie!
    Betty Gilbert
    http://the-shadow-of-gritmore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno: zauważyłam, że w poprzednich notkach kolor czcionki przy pogrubieniu troszkę zlewa się z tym drewnianym tłem i jest nieczytelnie. Uznałam, że chyba chciałabyś wiedzieć ;)

      Usuń