piątek, 15 sierpnia 2014

14. Gotta Secret, Can You Keep It?


MUSIC - SECRET
KAŻDY FAN ZNA :D

Tak, jak obiecałam - jest notka dzisiaj. Jeszcze przed północą, więc też się liczy!
Ostatnie kilka dni to ciągła graficzna harówka, bo chciałam zrobić jak najwięcej i dać wam lepsze notki, no i wyszło jak wyszło... Uwierzcie mi, nie łatwo jest pogodzić wyjazd i notki. Pranie, prasowanie i do tego pakowanie toreb, a wszystko na mojej głowie! Ale mimo wszystko mam nadzieję, że wam się cokolwiek z tych kilku poprzednich notek spodobało. 
W tej notce Pretty Little Liars. Eksperymentowałam trochę i wymyśliłam nowy, fajny styl. Bardzo kolorowy, żywy i opierający się na ostrych krawędziach. Zapraszam! :)

Ktoś, coś? Sonda1, Sonda2



SYGNATURY:







NAGŁÓWKI:
 
 
 
 


SZABLONY WOLNE:
SZABLON JEST Z GIFEM! 


No i tyle. Mam nadzieję, że coś wam się przyda. Tak jak już mówiłam dziesięć tysięcy razy, nie przyjmuję żadnych zamówień. Wyjeżdżam jutro i wracam dopiero za tydzień. Dopiero po powrocie wezmę jakieś szablony do zrobienia. Info o tematyce kolejnej notki w Informacjach na górze strony. Jak wam się podoba nowy styl? Piszcie, czy jest lepszy od tego dotychczas? Jestem ciekawa waszego zdania! :)

10 komentarzy:

  1. jejku dziewczyno ty to masz tempo! Co chwila nowa notka.
    Teraz ten serial, którego ja jeszcze nie oglądałam, ale ponoć jest fajny więc chyba to nadrobię :)
    Sygnatury :
    pierwsza jest super. Lubie takie ciepłe kolorki :D
    i jeszcze te przed ostatnie z gifem przypadł mi do gustu :)
    co do nagłówków i szablonów to urzekł mnie ten z Ashley ! Ten nagłówek jest taki inny i jeszcze z gifem. Super . to samo tyczy się szablonu :)
    Udana notka zresztą tak jak większość twoich :)
    Życze jeszcze więcej chęci do pracy

    Pozdrawiam
    Aurelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Szybkie tempo, bo chciałam zdążyć do wyjazdu z wszystkim, ale nie wyszło dokładnie tak, jak chciałam... Teraz będzie spora przerwa :)

      Usuń
  2. Genialne! Jestem urzeczona tymi sygnaturkami *.* Szczególnie uwielbiam te animowane, ta z Arią jest chyba najlepsza. No i moje ulubione pary się znalazły: Haleb i Spoby! Uwielbiam ich <3 Mogłabym jedynie przyczepić się do ostatniej sygnaturki z Hanną, jakoś mi nie leży. Ale chyba najbardziej ze wszystkiego podobają mi się szablony. W pierwszym szczególnie uwielbiam to, że jest animowany i że jest z Hanną i Calebem, a w drugim bardzo podobają mi się te linki przy nagłówku, dzieki czemu całość prezentuje się jeszcze wspanialej. No i te kolory *.* Oczywiście jak zawsze fantastyczne. <3 Kurczę, zazdroszczę Ci talentu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego serialu również nie znam ;)

    Z sygnatur stanowczo pierwsza i dwie ostatnie;
    Z nagłówków: 1, 3 i 4 z pierwszej kolumny, 3 i 4 z drugiej :)
    Szablon nr 1!
    Nowy styl całkiem, całkiem, ale wolałam poprzedni ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Boum Boum Boum - Mika

    Hej, chciałabym zamówić do siebie jakiś ładny szablon
    Blog jest książkowy http://secret-books.blogspot.com/ i szukałabym czegoś w delikatnej kolorystyce, może jakieś błękity. Co do zdjęć, coś z książkowej tematyki, ale jestem otwarta na wszelkie propozycje. Ważne jednak, żeby była ramka boczna, bo jest mi ona niezbędna, a także rozwijane menu
    Byłabym wdzięczna, gdyby udało Ci się coś stworzyć :)
    W razie kontaktu, podaję mail
    marthaoakiss@gmail.com
    Dziękuję i pozdrawiam
    Martha Oakiss
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję wszystkie jego punkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze, aby gdzieś pojawiły się ikonki społecznościowe (facebook, instagram, lubimyczytać, youtube i poczta) i ważny jest dla mnie motyw okularów - kujonek, takie jak mam teraz na blogu

      Usuń
  5. Pobieram jedną sygnaturę z posta nr 13 :)
    http://bleeding-through.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do BAZY GRAFIKÓW - zapisz się i pokaż innym swojego bloga!
    Zapraszam również do współpracy oraz zgłaszania się do trwającego naboru. Więcej informacji na blogu - http://baza-grafikow.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nagłówki, szablony... Cudo *.* <3 | http://ultra-graphiques.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wezmę sobie czwartą sygnaturę ;3 Na bloga: http://zagubiona-ff.blogspot.com/ Dziękuje i pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń