piątek, 2 maja 2014

01. You'll Be In My Heart




Witam Was wszystkich serdecznie na nowo założonym blogu graficznym - Kropla Sztuki! Nazywam się Ola, jednak bardziej znana jestem chyba jako Nielivka, jeśli chodzi o blogowe życie. Najprawdopodobniej znacie mnie z graphicpoison - szabloniarni, na której "pracuję" lub ewentualnie ze sfery literackiej, jako że piszę także opowiadania. 

Moja przygoda z grafiką zaczęła się już dawno temu, jednak nigdy nie spodziewałam się, że zajdę tak daleko. Jestem tego rodzaju człowiekiem, który chciałby spróbować wszystkiego, co zobaczy. Widzę, że ktoś skleja filmy na yt, ja też chcę tego spróbować; oglądam masę gifów na tumlerze, no oczywiście, że zaraz się tego nauczę! Tak samo też było z grafiką, zobaczyłam, spróbowałam i tak się to potoczyło. No i co? Teraz wylądowałam na swoim własnym blogu graficznym! O matko, świat zwariował!

No, ale przejdźmy do sedna tej notki! Otóż na powitanie skleiłam dla Was kilka niespodzianek. Może nie są to jakieś górnolotne specjały, jakie możecie uzyskać na doskonałym terriblecrash, ale myślę, że jakoś poziom trzymają (nawet, jeśli to poziom 1,5 to nadal poziom!).










Oto co mam: dwie sygnaturki, dwa nagłówki, cztery tekstury. Po kliknięciu na obrazek, powinien się zwiększyć. Przypominam, zanim pobierzesz, zapoznaj się z RegulaminemPod tą notką na razie nie przyjmę, żadnych zamówień, jednak mile widziane są wasze propozycje na dodatki. W końcu czymś tutaj trzeba się pochwalić, a czym jak nie kroplą sztuki? :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka i ciekawa grafika. Tylko, że nie zalinkowałaś nagłówków i tekstur.
    Życzę powodzenia, dodaję się do obserwowanych, wpisuję do elity i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne *.* Piękne, masz talent :3 Jak dla mnie najbardziej przypasował mi pierwszy nagłówek. Jest taki... urzekający ^.^ Wszystkie prace spisały się świetnie. Aż się zakochałam w tych pracach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i ciekawe sygnatury, jednak jedna rzecz mnie w nich "zdenerwowała" - mianowicie twój podpis za bardzo rzuca się w oczy, inna czcionka, delikatniejsza, byłaby chyba lepsza :) Pozdrawiam, aquite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są śliczne, najbardziej podoba mi się chyba drugi nagłówek *.* Ogólnie z pewnością będę odwiedzać twojego bloga, bo bardzo mi się podoba twoja grafika.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy swoich pracach odwalasz kawał dobrej roboty! Bardzo spodobał mi się pierwszy nagłówek :) A i muszę się zgodzić z Aquite, pokombinuj trochę przy podpisie i będzie superowo! Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń